Applicatiebeheer

Voor verschillende klanten voeren we naar tevredenheid technisch- en/of functioneel applicatiebeheer uit. Dat doen we in de eerste plaats voor onze eigen ontwikkelde applicaties, maar regelmatig nemen we het applicatiebeheer en het doorontwikkelen van een applicatie over. Ook bieden we specifieke diensten aan voor het beheer van uw mailomgeving.

Er zijn meerdere redenen waarom het voor u interessant is om het applicatiebeheer uit te besteden:

  • Kennis en ervaring
  • Gegarandeerde bezetting
  • Aanzienlijke verlaging van uw ICT-kosten
  • Rust, zekerheid en gemak

Wij zijn duidelijk over wat u kunt verwachten en leggen de afspraken vast in een SLA (Service Level Agreement). We zorgen voor een snelle oplossing in geval van calamiteiten en zijn sterk en transparant in de communicatie. Wij voeren desgewenst audits uit op uw applicatie en voeren verbeteringen door. Applicatiebeheer is altijd maatwerk en we gaan graag met u om de tafel zitten om uw applicaties en wensen vrijblijvend in kaart te brengen.

E-mail Support

PREWARE ICT kan u, als specialist op het gebied van e-mail, ondersteunen met diverse diensten. Van het inrichten van uw mailomgeving (Exchange / Lotus Domino / Cloud) tot het monitoren ervan. Als het met e-mail te maken heeft dan is PREWARE ICT uw partner. Ook leveren we ondersteuning van uw gebruikers met betrekking tot de e-mail client (Lotus Notes / Outlook / etc). We voeren regelmatig e-mail-migraties uit en beheren voor diverse klanten de gehele e-mail omgeving.

Een toegevoegde waarde is dat we, behalve beheer- en consultancy-diensten, ook developers in dienst hebben die uw e-mail kunnen ontsluiten en koppelen met andere systemen. Wij maken Outlook add-ins op maat en Lotus Notes widgets om e-mail werkelijk te integreren in uw bedrijfsprocessen.

Leg ons uw uitdaging voor op het gebied van e-mail en wij komen met een flexibele oplossing!

IT-Helpdesk

PREWARE ICT kan u helpen bij het verbeteren van de ondersteuning van uw organisatie door gebruik te maken van onze IT Helpdesk. Verandert uw bedrijf waardoor uitbesteding wordt overwogen? Heeft u moeite met het vinden en opleiden van medewerkers voor uw IT-helpdesk? Zijn er regelmatig schommelingen in de behoefte aan capaciteit of wilt u controle over kosten van uw IT-afdeling voor de komende jaren? PREWARE ICT is uw partner!

Bespaar direct tijd en geld

Het uitbesteden van uw IT-helpdesk heeft meerdere voordelen:

  • U bent gegarandeerd van voldoende capaciteit
  • Het is niet nodig te investeren in extra personeel en opleidingen
  • U kunt zich richten op uw kernactiviteiten

Het verbeteren van ICT processen is mede een taak van onze helpdesk. Dit betekent dat niet alleen het probleem opgelost wordt maar ook herhaling voorkomen wordt en oplossingen helder gecommuniceerd en gedocumenteerd worden.

Al een eigen helpdesk?

Indien u reeds beschikt over een eigen helpdesk kan PREWARE ICT hiermee samenwerken. Bijvoorbeeld voor tweedelijns support. Via speciale helpdesksoftware kunt u specifieke problemen eenvoudig doorzetten naar onze specialisten terwijl uw helpdeskmedewerkers de directe gebruikersondersteuning leveren. Ook kunnen wij samen met u veelvoorkomende onderhoudstaken automatiseren zodat u zoveel mogelijk tijd overhoudt voor gebruikersondersteuning en strategische IT taken. Wij willen onze ervaring graag delen om u te helpen bij het nemen van de juiste beslissingen.

PREWARE ICT heeft ruime ervaring met IT-dienstverlening en het inrichten van helpdesks. Inmiddels hebben vele klanten hun IT-beheer aan ons uitbesteed en bieden we ook het outsourcen van uw helpdesks aan.

Bel of mail ons vandaag nog dan vertellen wij u graag persoonlijk wat wij voor u kunnen betekenen.

Portfolio PREWARE ICT


Klanten van PREWARE ICT B.V.